Կրթական ծրագրի յուրացման նորմատիվ ժամկետը 4 տարի է
Աշխատանքի ինտենսիվությունը ակադեմիական կրեդիտներում - 240 Աշխատանքի ինտենսիվությունը ակադեմիական ժամերին – 8968
«Հյուրընկալություն» բակալավրի ծրագրին տիրապետած շրջանավարտների մասնագիտական գործունեության ոլորտը ներառում է բնակչությանը ծառայությունների մատուցում (առեւտուր, սպասարկում, վերանորոգում, անձնական ծառայությունների մատուցում, հյուրընկալության ծառայություններ, սննդի կազմակերպում եւ այլն): մի շարք ծառայություններ `հյուրանոցներում եւ այլ կացարաններում ժամանակավոր կացարան ապահովելու համար, ներառյալ հարակից եւ լրացուցիչ ծառայությունները. հասարակական սննդի կազմակերպությունների գործունեության կազմակերպում:
Մասնագիտական առաջադրանքներ, որոնք պետք է պատրաստ լինի լուծել շրջանավարտը, ով յուրացրել է բակալավրիատի «Հյուրընկալություն» ծրագիրը
կազմակերպչական եւ կառավարման գործունեություն
գործառույթների բաշխում եւ զբոսաշրջության արդյունաբերության ձեռնարկություններում կատարողների աշխատանքի կազմակերպում.
տուրիստական գործունեության ոլորտում գործառնական կառավարման որոշումների ընդունում, ներառյալ ՝ հաշվի առնելով պետության սոցիալական քաղաքականությունը. սպառողի եւ (կամ) զբոսաշրջիկի պահանջներին համապատասխան տուրիստական արդյունաբերության մեջ ձեռնարկության, զբոսաշրջության արտադրանքի գործունեության կազմակերպման ծախսերի հաշվարկ եւ գնահատում, կառավարման որոշման հիմնավորում.
նախագծի գործունեությունը
տուրիստական արտադրանքի նախագծման առաջադրանքների սահմանում `տվյալ չափանիշների եւ կարգավորող պահանջների համաձայն.
տուրիստական արտադրանք ստեղծելու համար նորարարական եւ տեղեկատվական տեխնոլոգիաների օգտագործումը ՝ հաշվի առնելով տեղեկատվության անվտանգության հիմնական պահանջները.
սպառողական պահանջներին համապատասխան զբոսաշրջային ծառայությունների եւ զբոսաշրջային արտադրանքի նախագծում.
զբոսաշրջային արտադրանքի զարգացում `հաշվի առնելով տեխնոլոգիական, սոցիալ- տնտեսական եւ այլ պահանջները.
տեխնոլոգիական գործունեություն
զբոսաշրջային արտադրանքի վաճառքում ժամանակակից տեխնոլոգիաների օգտագործումը եւ սպառողների եւ (կամ) զբոսաշրջիկների պահանջներին համապատասխան ծառայությունների մատուցումը.
տեղեկատվական եւ հաղորդակցական տեխնոլոգիաների օգտագործումը զբոսաշրջային արտադրանքի մշակման եւ իրականացման գործում.
սպասարկման գործունեություն
զբոսաշրջային ինտեգրված ծառայությունների որակի եւ անվտանգության չափանիշների ապահովում.
սպառողներին եւ (կամ) զբոսաշրջիկներին սպասարկելու գործընթացի կազմակերպում, հաճախորդների հետ հարաբերությունների ձեւավորում.
ներքին կարգավորող փաստաթղթերի մշակում զբոսաշրջության ոլորտի ծառայությունների որակի ապահովման եւ ստանդարտացման համար